Happy Cat Kaoani

czwartek, 27 sierpnia 2015

Jak wyglądać ,,VIP'' nie mając go ? 2.Ubrania

Witamka :) Tu znowu ja dzisiaj wam pokaże (bo będę dodawać zdj) ja się ubrać VIP
nie mając go to zaczynamy.Podczas pisania posta słucham piosenki :) :

To tak wchodzimy w zakupy (odzież) i wchodzimy we włosy.
Wchodzimy na stronę 37(fryzury) 3 rząd 2 włosy.:)
Dobrze wchodzimy w bluzeczki i idziemy na odzież wierzchnią,
a tam lądujemy na stronę 7 też 3 rząd,ale 1 rzecz.:)
Teraz klikniemy w sukienki,ale wybierzemy kategorię
,,SPÓDNICE'' i wybieramy 4 stronę i ta spódniczka jest w 2 rzędzie
ostatnia:)......................
Czas na butki :*:*:* To tak wybieramy kategorię buty i przyszła do nas 2 strona 
2 rząd 3 para butów♥ Są delikatne więc  dodają wyglądu na vipa:)
OKEY wszystko zrobione myślicie , że zapomniałam o akcesoriach ale nie 
bo tak jest ładniej spoczko to teraz dodam zdjęcie jak będziecie wyglądać :)
Na pewno wam się spodoba bo ja się znam na modzie.


P.S po co tyle emiotek ? dodają wyglądu postowi :):):) 
Koszt wyniesie 2075 Nie jest drogo.
Myślę,że wam pomogłam zostaw koma dziękuję,

1 komentarz:

  1. To Jest Dramat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Idz się zabić lub Potnij sie frugo

    OdpowiedzUsuń